Odbijak do fusów SAGE BES 100 The Knock Box Mini

Dostawa w: do tygodnia
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 210,00 zł

Cena regularna:

210.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do ulubionych

Opis

Odbijak do fusów SAGE BES 100 The Knock Box Mini

Odbijak do fusów przyda się z każdemu miłośnikowi pysznej, aromatycznej kawy. Urządzenie służy do opróżniania stałego filtra oraz kolby z fusów po zaparzeniu kawy. Odbijak jest łatwy w obsłudze i utrzymaniu czystości. Odbijak marki sage to profesjonalny przyrząd do usuwania fusów dla baristów, ale także do użytku w domu. Eleganckie urządzenie, które będzie pasować do każdej kuchni. Obijak można postawić obok ekspresu do kawy, aby zawsze mieć go pod ręką.

Odbijak do kawy Sage BES100

Dane urządzenia:

  • Pojemność: 0,5 l
  • Wyjmowana miska wewnętrzna ułatwiająca czyszczenie
  • Wyjmowany wysuwany drążek ułatwia konserwację
  • Podkładka antypoślizgowa
  • Wykonany ze stali nierdzewnej

Dane techniczne:

  • Pojemność: 0,5 l
  • Materiał: stal nierdzewna / tworzywo sztuczne
  • Wymiary (szer. x wys. x gł.): 12,5 x 11 x 11,5 cm
  • Waga: 380 g
  • kolor: Inox
Odbijak do kawy Sage BES100 Marka Sage

O marce SAGE

Sage to europejska marka profesjonalnych i innowacyjnych urządzeń kuchennych, opierająca swój rozwój na spostrzeżeniach konsumenckich, inspirująca ludzi do eksperymentowania w kuchni w sposób nieszablonowy i nowoczesny. Ciśnieniowe ekspresy do kawy Sage to przede wszystkim sprzęt kompaktowy, zawiera w sobie wszystko czego potrzeba do zrobienia klasycznej włoskiej kawy - młynek, dyszę do mleka oraz zaplecze techniczne, które umożliwi zrobienie w domu kawy tak dobrej jak w kawiarni.

Breville jest główną marką, ale na różnych rynkach ma wiele lokalnych partnerów, aby pomóc w realizacji jej strategii biznesowej. Dla Europy grupa wspiera markę Sage, która obecnie staje się ogólnoeuropejska. Produkty Breville są sprzedawane w ponad 50 krajach na całym świecie, co świadczy o jakości produktów - prawdziwej innowacyjności i atrakcyjności dla konsumentów.

Podstawowa strategia Breville Groupe opiera się na rozwoju i sprzedaży małych urządzeń kuchennych o najwyższej jakości, długiej żywotności i wysokim komforcie użytkownika. Marka jest wspierana przez specjalistów na całym świecie. Historia Brevill sięga 1932 roku, kiedy to Brevill był pierwszym producentem na świecie, który opracował i sprzedał toster kanapkowy. Produkt odniósł ogromny sukces i po wprowadzeniu na rynek w Australii w 1974 roku sprzedał 400 000 sztuk, a marka Breville stała się bardzo popularna w Australii. Podstawą rosnącej sprzedaży i sukcesu handlowego produktów Breville są inwestycje w rozwój produktów, koncentracja na projektowaniu i innowacji.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl